Saturday, December 13, 2008

THIS AWARD GOES TO...

This award goes 2...

NURRAZKIAH, for being...
-Understanding
-Good Listener
-Always there 4me...susah dan senang
-Pemberi nasihat yang sangatlah matang
- Sentiasa memberi moral support

Kenapa ein bagi award dekat Raz tapi bukan kawan yang lain?
Sebab:
Selama berkenalan dengan Raz, dia tak pernah jemu dengan ein. Segala cerita manis n masalah ein, dia tau.

Tapi kawan yang lain pun tau jugak masalah ein. Nape mesti bagi award dekat Raz je?
Memang...Tapi Raz tau ape korang tak tau. Korang tau setengah je. Raz tau semua. Bukan sebab ein saje nak cerita setengah dekat korang. Tapi korang yang nak dengar setengah. Cmne 2ek? Kire ein tak habis cerita, korang dah potong cerita. Padahal korang yang suh luahkan walupun kadang2 ein tak nak. Raz, die dengar dari mula sampai habis. Sebab tu die ein kate 'a good listener.'

Kadang2 xcakap pun dekat Raz yang ein ada masalah. Tapi dia tau.
Korang lak, ein cakap ade masalah baru korang tau. Nape Raz tau? Sebab ein kadang2 message biase je dengan Raz. Saje nak kaco, tanye kabar. Walupun dalam hati ein tengah sarat dengan masalah. Then Raz sentiasa tanya perkembangan. Contoh kalau ein belajar, dia akan tanye perkembangan belajar termasuk masalahnya sekali.

Bukan sekarang je. Dari mula kenal sejak dekat Familyrast, Telagabirufanclub sampai sekarang. Dia tak pernah jemu. Kadang2 jadi tempat ein tanya pendapat, hukum. That's why she always there 4me. Tak kira suasana macam mana. Susah dan senang.

Kadang2ein cerita sikit je, Raz dah faham. Tak perlu nak cerita banyak kali n ulang2. So, Raz sangat Understanding.

Pemberi nasihat yang sangat matang. Sebab, tiap masalah ein, Raz bagi jawapan yang senang dan menyenangkan hati ein. Padahal Raz muda setahun dari ein. Sangat2 matang. Sebagai anak sulung dalam 2beradik, Raz memang memainkan watak seorang kakak, anak, adik yang sangat matang. Yang sepatutnya ada pada diri semua anak sulung tak kira lelaki atau perempuan. Abang ein pun tak sematang Raz walaupun sekarang dah 20 lebih umur abang.

Yang akhir sekali, moral support. Time ein hampir putus asa, Raz selalu bagi semangat. Kata ein kuat, tabah. Dalam apa jua keadaan. Terima ein seadanya ein.

So...this award 4 u... Walaupun xde piala atau ape, tapi akk dedicate kan lagu Teman Sejati yang memang dari dulu kite suke ni, tuk Raz. Sambil bace, sambil dengar lagu 2dekat player 2...ehe...cari versi Rabbani tapi xdo lak...

Thanks 4being there 4 me :)
Nah bunge
MySpace

Award lagi...
Tuk Pakngah yang sentiasa tolong ein dan jadi abah no 2ein

Tuk Induk Dik Dah yang waktu ein tengah susah dan putus asa, datang pada ein dan cakap, "Tak pe. Induk ada. Sabar ye." Sambil pegang bahu ein.

Thanks 4being my family n be there when my family doesn't care.
Waktu ein dah patah semangat.
Waktu ein dah pasrah dan menyerah je pada takdir.
Orang2 nilah yang kembalikan semua pada ein dengan izin Allah
Sangat2 terharu
MySpace

Ein bersyukur padaNya kerana bawak mereka ni dalam hidup ein.
Moga mereka ni sentiasa dirahmatiNya
Ameen


2 comments:

Nur Razkiah said...

Salam kak..

Besornyer pghargaan kak.. Raz xwat pape pun, msj2 jer..

terharu bacer..tenQ1000x (penat sebut..hehe)

Apepun all the best 2 u, di dunia n akhirat

nadjwani_ein said...

ehe
bg akk u give me a BIG help walopun raz xsebesar mana
huahuahua
ameen
tq :)