Tuesday, December 30, 2008

Bunga Kebahagiaan - Tuan Guru Dato' Nik Abdul Aziz Nik Mat


Hari Sabtu 27hb Disember, ein dapat satu bungkusan pos ekspress.
Tengok pengirimnya memang kenal.
Bukak je tengok buku ni.
Tak tau nak kate ape. Suke sangat sebab dapat buku.
Message la dia, n tanya, hadiah ke ni.
Wah! Hadiah pertunangan dia kata.
TQ sangat. Sebab memang suka sangat.
Time tengah ada masalah, dapat hadiah memang gembira la.
Belek2 buku ni dan baca kandungan wat ein sedih n nangis.
Ehe...
Alkisah tengah ada masalah.
Tapi ein suka sangat dapat buku ni.
Campur buku ni dah 3buku Tok Guru yang ein ada.
Tq sangat2 pada pengirimnya yang diminta merahsiakan namanya.
Hehe



2 comments:

::SRISUFI:: said...

cemburuku kian membara nih....ein bak sini buuku tu...heehe...kasi kat sri..huhuhu

nadjwani_ein said...

g beli sendiri
muahahaha :))